Packningen har återvänt

Hej!
 
Äntligen kan jag ha datorn på utan att vara rädd att den ska dö när som hellst, för nu har min laddare kommit :) och all annan packning för den delen också :D.
 
 
Nu är jag lugn och nöjd igen :) 
 
Idag har jag pluggat virologi, tagit en snabb promenad ner till affären och haft värmeslag. Det är 30 grader här.. det är varmt.. 
 
 
Jag har "uppfunnit" en ny maträtt som jag ska ha och kompletera med när jag är trött på köttfärsås/flygande jacob/köttfärsås/flygande jacob.. Steker kyckling med massa goda kryddor, sen när den är nästan klar lägger jag i annanasbitar så att de också får lite smak på sig. Och sen äter jag det med en god sallad med någon sås på, mycket gott!
 
 Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på någon serie. Bara för att jag inte kunnat ha på datorn idag (för den hade för lite batteri) så har jag fått värsta serie-suget :P. Måste måste måste se! Haha!
 
Goood natt mina fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0