Nyckelpigan

Hej hej!
 
Nu har jag äntligen kommit igång med att skriva uppsatsen om sommarens praktik. Arbetet är egentligen en förberedande del inför kurserna "Animal breeding" och "Nutrition". Och eftersom vi inte lärt oss något om ämnerna i skolan är det svårt att skriva en riktigt proffsig uppsats. Kan inga fancy uttryck eller viktiga delar som är bra att få med. Men det ska nog gå bra :). Skrivit en av 40 sidor, haha!
 
Nu väntar jag på min hyresvärd som ska komma och ta hyran och skriva nytt kontrakt. Känns ganska värdelöst att behöva skriva på ett kontrakt nu, när jag ändå bestämt mig för att flytta ut. 
 
Sen ska mamma och jag gå till skolan och se om vi kan få tag i de svenska ettorna som har registrering idag. Förra året fick vi tvåor alla ettors mail, så vi kunde kontakta dem på det sättet, men nu blir det att springa runt och fråga "Hej, är du svensk?" Blir intressant och se hur det går!
 
Nattis har hittat en kompis här i lägenheten, vi kallar honom nyckelpigan. Hon är så söt!
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0