Närmar sig avresa

Hej hej!
 
Sitter här med plugg-ont-i-ryggen och känner mig helt seg i huvudet, lååång pluggdag idag! Men jag har tänkt att bli klar med målet för idag, och sen börja packa lite smått. I morgon bär det av mot Budapest, med katt och allt. 
 
Just nu har jag kopplat bort delen med att sommarlovet är slut, och fokuserar bara på att jag vill ha min tenta gjord. Lite som när man väntar på tentaperiodens start, man vill inte att den ska börja, men man vill att den ska börja för att man vill beta av tentor. 
 
Vädret ser lovande ut i Budapest i alla fall:
Det är ju positivt! :) 
 
Ska vila hjärnan några minuter nu, och sen är det slutspurt på pluggandet!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0