Morgon

God morgon!
 
Sitter i soffan och laddar för att börja plugga, men tänkte jag skulle börja med ett blogginlägg först. Igår red jag min sista ritt på Pilta för denna sommaren.. snyft.. Extra sorgligt är att jag inte har hunnit rida henne så mycket denna sommar, har haft så mycket annat för mig. 
Men det blev en väldigt lyckad sista tur i alla fall! :)
 
I hagen innan:
 
Världens finaste <3
 
Och sen måste jag lägga upp en ful-söt bild på lilla Caspian, minstingen i kattkullen. Eftersom kattungarna inte har någon mamma som kan göra rent dem hela tiden, så måste de badas lite då och då. 
En aning missnöjd kattunge:
Men han blev nöjd igen när han var torr efter lite hårtorks blåsande.
 
Nu ska jag plugga fram till 11, för då har jag lovat att åka till veterinären med en totohäst och vara assistent.
 
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0