Målande och pluggande

Hej hej!
 
Igår red jag min träningshäst för första gången helt själv utan staket runt. Det gick jätte bra och det är så himla kul att rida in hästar! Millan (som hästen heter) gjorde ett halvhjärtat försök att bocka av mig, men jag satt kvar, och en rusning upp till stallet, men ja red tillbaks till volten. Sen gick hon som en ängel resten av tiden :) 
 
Jag började också med projektet måla alla kaninburar igår. Kurri var här och höll mig sällskap medan jag hoppade runt i målar overall och penseln i högsta hugg! 
I morse fortsatte jag måla, tror det kommer bli supersnyggt! Ni ska få se bilder på resultatet när det är klart ;)
 
Pluggandet går framåt, men jag är verkligen i fel stämmning för att plugga. Har väldigt svårt att fokusera, det är helt sjukt hur trögt min hjärna bearbetar all information! För en stund sen somnade jag i soffan under den otroligt intressanta sliden om "determination of viruses"... gäsp.. 
 
 
Nattis, liksom min hjärna, har inga tankar om att återgå till vardagen. Hon är iväg och busar hela dagen och enda tiden jag får gosa ordentligt med henne är kl 5 på morgonen när hon lyckligt jamande skuttar upp i min säng för att hon kommit på var jag "gömmer mig" sådär på morgon kvisten. "Nej men hej" "Hej men nej Nattis" :P   
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0