Måbra boken

Hej!
 
Snart ska jag kila iväg och ta ut lite pengar till sushin ikväll. Mammas flyg är försenat 3 timmar (behöver jag ens säga typsik wiss air.. nää). Så istället för att gå ut och äta så får det bli sushi hemma i lägenheten, med det är också mysigt! 
 
Fick ett litet infall och började skriva i min dagbok som jag fick av Lisa som "hejdå present" när jag skulle hit till Ungern. Tänkte börja skriva redan förra året, men varje gång jag försökte få ner nått vettigt i den så gav jag upp efter någon minut. 
Men efter denna sommar känns det verkligen som jag har förändrats, jag har blivit lite av min egen psykolog :P Låter allvarligare än vad det är ;) nej men jag vet hur jag ska tänka för att må bra, och jag har börjat använda hjärnan mer för att påverka hur jag känner mig. Allt styrs av hjärnan mina kära vänner! Så har du kontroll över den så kan du tekniskt sett bestämma exakt hur du ska känna och tänka. Svårt att föreställa sig, men ack så fascinerande ;). 
 
Så i min lilla dagbok skriver jag allt från uppmuntrande kommentarer till mig själv till sätt att tänka och så vidare, kanske lite mål som jag vill nå, ja allt som jag mår bra av!
 
Ni får bara se ett tomt uppslag, kanske blir ni inspirerade att göra något liknande själva? 
 
Så nu ska jag gå! 
 
Kram <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Snygg penna!!

2012-08-27 @ 00:06:50
Postat av: Kusinen

Tack! Ska börja fylla i böckerna om graviditeten och om Theos olika utvecklingsteg och första år :) Kram

Svar: Vad roligt! Mamma "orkade inte skriva i det där böckerna", så jag är bara lite bitter över det :P så är glad för Theos skull ;)
Nina

2012-08-27 @ 00:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0