Genom blöt!

Hej!
 
Det regnar ute, om ni inte visste det. Jag och mamma skulle ta en skrittur med Aqua och nya träningshästen Millan. Först började det regna, och sen började det verkligen regna regna! Jag var blöt in till underkläderna :P Inte så mysigt! Men ponnisarna skötte sig toppen bra, så jag är nöjd :)
 
Har varit nere flera gånger idag och matat kattungarna, de verkar klara sig fint med mig som extramamma :) men nu är det vägning och dokumentering varje dag som gäller så vi vet att det går åt rätt håll. Ska ner senare ikväll och ge dem "natt-målet" 
 
 
Kramar

Kommentarer
Postat av: Elli

Åååååh va söta :D när får man komma och klappa på dom? Eller de kanske är för små?

Svar: Ja de är riktiga sötnosar! Vi måste bara se till att de ökar i vikt som de ska och att alla mår bra, sen är det bara komma hit och pussa på dem :) Kram
Nina

2012-08-06 @ 23:04:32
Postat av: Sandra

Vi kan göra en deal Nina. Du får gosa med Theo så får jag gosa med dina "ungar" ;-)

Svar: Haha det låter som en utmärkt deal tycker jag! :) Hörde att ni kanske skulle ut till Värmdö, ni får säga till i så fall. Kram
Nina

2012-08-06 @ 23:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0