Bevis i Budapest

God kväll!
 
Nu har jag bevis på att jag är en häxa på riktigt, jag ville få bort min packning på ett enkelt sätt och vipps: nu är den borta! Eller fast i Berlin snarare.. Ja kära ni, sitter här i min lägenhet utan alla mina saker, inte ens ett par ynkliga trosor har jag nu.
Har funderat ett tag på hur jag skulle hantera denna situation. 1: jag skulle kunna börja storböla och tänka "varför händer detta just mig!?" eller 2. acceptera läget och tänka, "skönt då får jag hemleverans i morgon med hela min packning". Jag väljer det senare! Har ni någonsin sett kändisar bära sina egna väskor, pahh det lämnar man åt personalen.. Nej skämt åsido.. Bara packningen kommer i morgon är jag nöjd. 
 
Nu ska jag dricka med te och fundera ut lite nya trollformler som jag tänkt pröva!
 
God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0