Belöning

Hej!
 
Tar en liten paus från pluggandet nu :) känner att jag har varit en ganska duktig student idag, så jag förtjänar lite vila. 
Ikväll ska jag gå en promenad i parken, det var länge sen! Just nu gömmer jag mig nämligen i lägenheten, borta från värmen. Solen gör seriöst ont i ögonen och bränner mig på armarna så fort jag vistas ute.. Trodde inte att det skulle vara såhäär varmt. Men det blir bra sen när mamma kommer, då kan vi gå och bada och sola i parken!
 
Idag har jag mest läst på de olika virusarna, och tror jag börjar få grepp om de flesta. Har de envelope eller inte, hur många nm är de, smittar de människor, hur upptäcker man dem och vilka sjukdommar och symptom framkallar de. Det är en hel lista med saker som man behöver veta om de små otrevliga sakerna. Efter varje klarad virus-sort belönade jag mig med en godisnapp :P
 
 
Tillbaks till skrivbordet igen!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0