Bebisar

God kväll!
 
Blev en sen ridtur idag igen! Carro, mamma och jag tog en skrittur med fyra hästar (en på släp) efter att de fått nya skor. 
 
Idag har jag pluggat, men inte alls så bra som jag vill, så i morgon är det skärpning alltså! Bara paus för att mata kattpluppisarna. De äter som bara den nu, mer än dubbelt så mycket som första gångerna. Var just nere och gav dem sitt natt-mål. 
 
Jag med mina små bebisar! 
Mamma och jag försöker hitta på några passande namn till dem för just nu heter de bara "honan", "lillkillen" och "storkillen". Några förslag?
 
Och min lite större bebis hälsade mig god morgon i morse med den här bredvid sig:
Tvekar dock på att det var hon som fångat den, hon nosade lite nyfiket på den, tittade på mig, jamade och rusade in och åt sitt torrfoder. 
 
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vad söta, döör! Tycker katter ska ha ståtliga namn, speciellt dessa små som fått en tuff start borde få kompenserat med ett praktnamn! Vad sägs som Amadeus, Napoleon, Alexander, Ceasar, Caspian, Gabriel, Beethoven, Mozart till killarna, och Estelle till tjejen, du älskar ju kungahuset! ;) Kram och lycka till med missarna!

Svar: Superbra förslag ju! Jag tror det blir Caspian, Ceasar och Estelle faktiskt! :) kram
Nina

2012-08-08 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0