Virus i huvudet

God kväll alla läsare :)
.
Idag har jag bara pluggat virus, läst topics om virus och varit på lektion om virus. Är helt säker på att huvudvärken jag har nu är virus relaterat. Det är en jobbig huvudvärk, inte sådan där ständigt malande, utan en blixtrande som gör att man nästan kastar upp händerna mot huvudet när blixten far runt i hjärnan.
Tog en kvällspromenad i cityparken med Ellinor för att få lite frisk luft och kanske lindra värken lite. Det gick okej, men jag känner hur den är påväg tillbaks nu. Blir nog botemedel: sömn som får ordna detta.
.
Cityparken i mörkret. I sjön nedanför simmar det massa fåglar (man ser dem ej på bilden), och jag fick lite "the notebook" känsla. Ni vet den delen där alla de där vita fåglarna simmar runt på vattnet, nästan så man får rysningar. Och i luften dök massa fladdermöss efter insekter. Härliga älskade djurliv.
Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0