Vad var det jag sa, sa du?

God morgon :)
.
Ligger fortfarande i sängen och tar det lugnt, är en timme efter min vanliga morgonrutin. Men det blev ganska sent igår hos Caroline.
Med trevligt folk och gott att äta och dricka så flyger timmarna iväg :P. Först spelade vi ett frågesportsspel som handlade om just dricka och ost (som var kvällens tema), men vi var ganska dåliga på det så efter ett tag gav vi upp.
Därefter gick vi över till ett tjejfrågespel istället, med en hel del roliga frågor. Haha det är lätt att babbla när alla är lika öppna och härliga ;)
Nu borde jag gå upp och göra något vettigt! Var är min katt som brukar väcka mig på morgonen, hon ligger fortfarande och sover i ett hörn. Tuff dag för henne igår också, resa hem till Caroline, träffa lilla Bella och busa med Bagera.
.
Ha en bra dag allesammans :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0