Stallstress

Hej kära vänner :)
.
Idag var det sista praktiska lektionen på häst i topografisk anatomi. Jag hade min lista med saker jag skulle fråga så när läraren satte igång lektionen med att säga "And if you have any questions come to us", ropade jag genast ut " I have a list of questions". Haha de måste tro att jag varit knäpp när jag stod där och rabblade fråga efter fråga som att det aldrig skulle ta slut. Och när jag var klar med utfrågningen sa han "Okay, ready to go home now?"
Verkligen inte! Jag skulle igenom alla 73 topics själv först. Rusade igenom varenda struktur, allt från lilla hålet foramen infraorbitale till injection point i fetlock joint. Vilket på människan blir knogarna antar jag :P men vet inte om man kan spruta in något där på människor..
Hann igenom allt och är supernöjd med det :).
.
Stallet:
.
Sen var det virologi labb och jag kan nog inte jubla över min egen insats. Seg labb och jag fattade inte riktigt grejen varför vi gjorde vissa saker.
Haha virologi lärarens kommentar när vi kom in på labben "hmm.. har ni varit i stallet och haft lektion?". Vi måste luktat ganska mycket häst :P
.
Nu har jag lagat köttfärsås. Men det blir knappt köttfärsås för jag har så mycket annat i den: massa lök, morötter och svamp, så det blir nog mer gryta ;).
.
Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0