Sötnos katten Nattis

Hej hej!
.
Idag har det hänt en hel del som gjort att jag fortfarande inte har allt packat för i mogon. 04.00 måste jag åka hemifrån för att hinna med flyget.
Förmiddagen började med att jag fick ta hand om ett dött rådjur. Är man viltvårdarens dotter och ensam hemma så får man ta över den rollen.
Sen fick jag jaga in alla höns i hönsgården för att duvhöken svävade över tomten på span efter ett byte.
.
Därefter till lite roligare saker som en ridtur med Carro och alla fyra ponnisarna. De skötte sig exemplariskt :)
.
Min katt är så sjukt söt! Minst en gång om dagen får jag en sådan där riktigt stark känsla av hur mycket jag älskar min lilla sötnos.
Nyss var hon uppe på övervåningen och sen hör jag henne trippa ner för trappan med ganska bestämda steg. Ser bara en stor gul boll med lurviga tassar komma in i vardagsrummet. Det är Nattis med påskpynts-fjädrarna i munnen. Hon springer förbi mig och lägger dem bredvid min väska, precis som att hon säger "detta tar jag med mig matte, nu har jag packat klart". Aww min gullboll!
.
Var är Nattis..?
Nu ska jag sova!
Natti Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0