På resande fot

Halloj!
.
Idag kände jag mig som en riktig lant-bo. Jag skulle ta emot lite saker åt mamma här hemma och behövde skriva under att jag gjort det. Problemet var att jag var ute och red när leveransen kom, så då sätter jag igång Pilta i trav, travar hela vägen fram till bilen, hoppar av och skriver under det jag ska med Piltas tyglar runt armen. Tror jag skulle passa som en cowboy alltså ;)
.
Tog lite bilder i solen efter det:
Tjocka Medusa :)
Nattis och Sissla
Sissla och hönsen
Tupp och hönepönor
Därefter bar det av mot Danderyds Kiropraktorklinik. Danne skulle kolla på mina dumma knän och se om han kunde ställa nån diagnos på det hela. Troligtvis så har mitt högra knä en sliten menisk som behöver röntgas och kanske opereras, och mitt vänstra knä tar stryk över att jag hela tiden kompenserar för det högra. Jag hoppas det blir bra tillslut i alla fall!
Efter att knäna kollats fick jag en rundvisning på den nya kliniken. Bra kiropraktor och fin klinik som jag kan rekomendera till alla :) (och nej jag blev varken hotad eller mutad för att skriva det där :P )
http://danderydskiropraktorklinik.se/
.
Natti natti <3

Kommentarer
Postat av: Danniel.

Makt är att inte behöva hota eller muta för att få sin vilja i genom.

2012-04-04 @ 09:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0