Muuuuu

Haha jag kan inte hålla mig för skratt! Kan inte fokusera på att plugga när texten jag läser gör att jag fnittrar som en galning. Asså läs det här, och tänk på att det är mitt studiematerial texterna är tagna ur:
"Cow often refuse to cross very light or very dark areas"
.
A piece of paper in an alleywall or a frog, a snake on a path
might make a cow refuse to proceed.
"A piece of paper in an alleywall or a frog might make a cow refuse to proceed."
.
"Hunger is expressed by a higher pitched, sharp “moo” tone."
.
"At perception of a strange smell or phenomenon give deep, groaning-like or contrary, sharp “moo” voice."
.
Seriöst :P ska vi lära oss att prata kossa :P de låter som en saga för barn " om kossan blir rädd så vill inte kossan gå där"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0