Making plans

Hej hej!
.
Så har fler och fler examens datum börjat släppas och jag säger bara en sak: detta kommer bli den förjävligaste tentaperioden någonsin.
Har 8 tenor: kemi, biokemi, etologi, virologi, genetik, biomatte, topografisk anatomi praktisk och teoretisk. Detta ska göras under en 6 veckors period, med start på min födelsedag den 21 maj...
Whooo!
.
Mina planer är än så länge:
21 maj topo pr
24 maj kemi
29 maj topo teoretisk
5 juni genetik
Sen har jag alltså virologi, biomatte, etologi och biokemi kvar, och 4 veckor. Måste dock tänka på att sista veckan är bra att spara för möjliga retakes. Om jag missar kemin måste jag fortfarande hinna ta den innan biokemin. Missar jag topo praktiska får jag inte ta topo teoretiska för än den praktiska är godkänd. Biomatten kommer bara att gå att göra på onsdagar.. Ja ni hör, allt hänger på en tunn tunn tråd i min planering, och den kommer slitas sönder vid minsta misstag från min hjärnas sida..
.
Låt oss starta en liten vadslagning, när kommer Ninas första nervous breakdown :)
.
Är lite smått hysterisk nu, men jag lovar jag ska lugna mig. Lite lugna mysiga bilder från skolgården:
Kram <3

Kommentarer
Postat av: D

19 april, strax innan klockan halv två

2012-04-19 @ 16:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0