Liten regnbåge

God kväll!
.
Fick reda på biokemi resultatet, och jag klarade mig :) gick till och med ganska bra. 23/30 poäng, och lägsta godkända var 18. Så det blir lite solsken i regnet i alla fall.
Hade gått med på Maris övertalning att "om du klarar biokemin så kommer du över en sväng till mig ikväll", så direkt efter skolan stack jag till Maris nya lägenhet. Det var jätte fint och allting var nytt.
Min lägenhet är ju verkligen gammal! När man inser att man inte kan laga mat för att tändstickorna är slut, ja då måste man ju leva på stenåldern.
.
Hos Mari pluggade jag topografi. Kändes skönt att i alla fall börja med det, så man får ett hum om hur mycket det är att lära sig. Inte för att låta kaxig eller så, men den verkar den skapligt lätt. DOCK ska man inte ta ut något i förskott!
.
Fick lilla Nira i knät :)
.
Mari fokuserad!
Mari inte så fokuserad :P
Nu är jag trött! Slitsam dag att gå och vänta på biokemi resultatet :P Dessutom väckte min lilla hårboll mig i morse med massa gos i sängen, så jag stack ut och sprang innan 7. Jag måste verkligen försöka springa mer och äta bättre. Det här fungerar inte till sommaren alltså!
.
Natti natti fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0