Karma

God morgon!
.
Jag belönade mig själv med sovmorgon idag, det hade varit jätte skönt om jag inte hade haft en katt som inte förstår begreppet sovmorgon :P Hon hoppar runt i sängen och pillar med sina små tassar i mitt ansikte och sen går hon fram och tillbaks över min mage "matte matte ska vi gå upp nuuuu?".
Min lilla sötnos :)
.
Igår var det födelsedagsmiddag för Ellinor (som fyller år idag, grattis!). Mycket trevligt och Karma har verkligen god mat, lite dyrare men inte i jämförelse med Sverige såklart.
.
Jag hade snott Carolines kamera, så därför (som fotograf) känner jag att jag också har rättigheter till bilderna ;). Jag vill också ha en kamera, kanske nått att önska sig i födelsedagspresent ;) ;) ;)..
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0