För en bättre morgondag

Hej hej!
.
I morse fick jag ett plötsligt spontan-anfall och bestämde mig för att boka biljett hem till Sverige, till i morgon.. Så Kl 8 i morgon bitti åker jag mot flygplatsen, sedan mot skavsta och så det slutgiltiga målet blir Uppsala! Valborgsfirande av högsta kvalité har jag hört att det bjuds på.
.
Så idag har jag pluggat och packat. Var nyss och lämnade min lilla kisse hos Caroline. Nu är de en hel liten kattflock där, Bella, Bagera och så Nattis. Buhu kommer jag någonsin vänja mig att åka ifrån ett djur, lika jobbigt varje gång. Liten klump i halsen när jag vänder mig om och går bort från mina älskade fyrbenta. Men Nattis får det toppen där, massa bus och liv hela tiden.
.
Nu tittar jag på December boys samtidigt som jag epilerar benen. Det är en väldigt bra kombination kan jag meddela. Jag har hörlurar på mig och filmen på hög volym så jag slipper höra brummandet av epilator-tortyr-maskinen. Pluss att det är ett bevis på min grymma multitasking förmåga ;).
.
Men är ganska trött, så vill egentligen bara krypa ner i säng. Dags att fortsätta då!
Föresten kommer jag inte ha min dator med mig hem, så inga blogginlägg tills på onsdag antar jag. Så bli inte ledsna över dålig uppdatering, och glöm inte bort mig: jag är tillbaks på onsdag!
.
Kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0