Födelsedagsfika och hejdå-middag

God morgon!
.
Sitter i soffan och tar det lugnt, Nattis är utstläppt (eller utslängd) för att hon väckte mig halv 6 i morse :P.
Vi var helt ensamma i huset i natt. Familjen åkte till fjällen igår morse och Peter åkte till Uppsala igår kväll.
.
Men Peter och jag fick en riktigt bra sista dag :) och vi ses om en vecka igen. Igår fyllde kusin Elin år så det blev fika där och sedan en promenad i vårsolen.
.
Söta födelsedagsbarnet
Peter är ute och går på den inte så hela bryggan :P
Sandra och Danne
.
På kvällen gjorde Peter en överraskningsmiddag till mig. Jag hade varit med och handlat, men hade ingen aning om vad det skulle bli. Att vara med Peter och handla är som att se någon i de där matprogrammen (top chef, masterchef osv) handla inför en utmaning, han rusar fram i affären och plockar ner varor efter ett recept som han har i huvudet.
.
Maten blev supergod! Och det var jätte mysigt! Jag har världens bästa pojkvän :D
Revbensspjällen som tog fyra timmar ;)
Kraam <3

Kommentarer
Postat av: Föraren

Peter fick värsta äventyret i bilen på väg hem kan jag säga!

2012-04-09 @ 09:55:34
Postat av: Nina

Ja jag hörde det! Usch vad läskigt! Tur att du var så uppmärksam och envis att ni upptäckte det innan det hände en olycka.

2012-04-09 @ 10:22:38
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0