En perfekt förmiddag :)

Hejsan!
.
Vaknade i morse och hittade en liten hög med påskfjädrar på golvet bredvid sängen. Nattis är så söt! Hon har hämtat dem från påskriset i hallen och lagt dem där till mig. Jag gissar att mamma inte har samma syn på det hela.
.
När jag ätit frukost i soffan gick jag ut och red. Det var så himla kul! Istället för att ta en lugn skrittur så körde jag lite vanlig träning. Började på samma sätt som jag värmde upp inför ett pass för mer än ett år sedan när vi var på toppen av vår träning. Det gick superbra och Pilta förstod direkt vad det var frågan om. Gjorde lite övningar och töltade lite. Pilta var nog lika nöjd som jag när vi skrittade hem, öronen frammåt och frustade nöjt hela vägen.
.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0