Dålig dag tröstas med vin&ostkväll

Hejsan!
.
Japp, det är en allmänt bekymrad och bitter Nina som sitter vid datorn nu. Jag vaknade på dåligt humör i morse, jag har inte fått mycket plugg gjort och varje dag påminns jag av att alla andra lever vidare medan jag står och trampar och väntar på den dumma examensperioden.
21a april... om en månad smäller det, första tentan! Måste måste måste klara! Känner redan tentaångesten och har hoppat löftet om "inge kaffe innan examensperioden".
Blääää!
.
Så jag, nu har ni fått lida tillräckligt :)
.
Ikväääll blir det i alla fall en liten tur till Caroline för vin, ost och babblande :) Jag tar med mig lilla hårbollen Nattis som precis har fått en genom kammning, är man champion så är man!
.
Försökte öva lite topografisk anatomi på henne idag, dvs leta anatomi strukturer genom att klämma och känna. Det slutade med några ilskna sparkat och ett bett i min hand. Nej jag tror jag behöver en hund för det där..
.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0