Biokemi ångest

Hejsan!
.
Jag har biokemi midterm på ons, och jag har verkligen panik ångest över den. Det är så mycket att lära sig, massa cyklar med enzymer och kemistrukturer :/. Idag var sista lektionen innan provet, och nej det känns inte bra.
Har pluggat på mina fina planscher som jag satt upp på garderoben.
På tal om något helt annat så har Sverige börjat ha en hel del rikigt bra tv program som är lite USA inspirerade. Jag menar typ som Top model Sverige, Lyckan i LA och Wermland forever.
.
Top model sverige är så mycket bättre än den amerikanska varianten. Mer fokus på utmaningarna och mindre tjaffs mellan deltagarna. Känns som att programet i USA är så himla mycket drama hela tiden, bråk hit och dit, en tjej ska alltid bli hatad av alla andra och några ska ha riktiga snyft-historier som de måste dra upp i varenda avsnitt... tråkigt..
Lyckan i LA är roligt, det handlar om några tjejer som har flyttat till LA och försöker uppnå sina drömmar. En vill bli skådespelare, en fotograf och resten vet jag inte om de har något annat mål än att se snygga ut och leva lyxigt ;).
Och så det nya programmet Wermland forever. Det är typ Sveriges The Hills, och jag kommer att följa det troget! Rika ungdomar som festar och pratar om förhållanden, kan inte bli bättre :P.
.
Lyckan i LA
Wermland forever
Top model Sverige
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0