500!

Halloj!
.
Detta är mitt 500e inlägg på bloggen! :D Oj oj oj vad mycket jag har skrivit, och vad ni har läst ;) Tack för att ni följer min blogg så flitigt! :)
Halva vägen till tusen är inte dåligt, men det kan bli fler..
.
Idag har jag tyvärr inget roligt att rapportera, har suttit still hela dagen och gottat mig i biokemi helvetet. Så nu har jag världens huvudvärk.. Prov 07.15 i morgonbitti, härligt härligt.
.
Smakprov på vad som kan komma i morgon:
.
Man måste ju bara älska biokemi eller hur!? Nej men det är faktiskt kul att lära sig. Det bästa är när man får sådana där "aha"-upplevelser hela tiden. När saker börjar gå ihop och man förstår hur kroppen faktiskt fungerar uti minsta enzym.
Men vi är väll inte jätte kompisar nu såhär innan prov, jag och "pre-exam-day" fungerar inte riktigt. Men inga tårar än så länge idag ;).
Tror det blir lite "Lyckan i LA" serie och så ska jag läsa ut boken "Den äldste" också innan jag ska sova.
.
Kram på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0