2årsdag och biokemi midterm

Halloj!
.
Så var biokemi midtermet över, men jag får vänta till resutatet kommer ut innan jag kan säga hur det gick. Kändes inte jätte bra efteråt, så ligger nog på gränsen :/.
.
Pluggkväll hos Caroline inför biokemin :) Stackars lilla Bella med sår på halsen och allt elände som verkar drabba henne. Tur att hon har ett så kärleksfullt hem och är en liten tålig tuffing!
Biokemi labben idag (som var den nästsista) gick desto bättre än midtermet! Väldigt lätt denna gång och alla var övertrötta och ganska fnittriga. De norska tjejerna som jag jobbade med försökte prata svenska med mig, och upprepade allt jag sa hela tiden. När norskor försöker prata svenska så låter det som att det är ett väldigt pompöst språk som är över-övertydligt. När de ska säga "jag fattar", säger de liksom "jaaag fa-taaa-r".
Jag ska lära mig snacke norsk så jag kan ge igen lite :P. Men norskorna har försprång med språket för de flesta har tittat på barnprogram på svenska.
.
Skolgårdens syrener :) som vilken midsommardag som helst i sverige ;)
.
Den 15e april firade Peter och jag 2 år tillsammans, så tänkte lägga upp lite bilder från den dagen.
.
Lyxfrukost med fattigariddare, men jag tycker nog att det var rikariddare ;)
Sen pluggade jag hela dagen (tyvärr), men på kvällen gick vi till den härliga lilla gågatan i Budapest som har massa fina resturanger med uteserveringar. Vi åt på "Karma" och det var supergott och jätte mysigt.
.
Nattis försökte smita med Peter i väskan hem, men nehe, jag tänker inte vara helt ensam till juli!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0