Word! :P

Hej hopp alla friska glada människor!

Jag sitter här och snorar och känner mig trött på att vara sjuk. Nu räcker det alltså! :P

Idag har jag varit på informatics lektionen och lärt mig hur man använder microsoft office word :) Det var super stressigt, och jag var sämst, men annars var det kul. Man skulle göra ett exakt likadant dokument som läraren hade gjort, och använda rätt knappar till det osv. Jag hamnade efter hela tiden för att jag är allmänt trög :P Men jag fick till det tillslut ;) Så nu är jag expert :P 


Detta var dokumentet, det ser lätt ut men det är faktiskt klurigt. För man fick inta använda typ mellanslag eller enter, utan man skulle använda de mer seriösa funktionerna.


Nu ska jag iväg till Margareta ön och grilla med alla faddrar och fadder barn, så alla svenska och norska studenter alltså :)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0