Stanna hemma

Hejsan!

Fredag, sjuk, min lägenhet, serier och plugga. Det förklarar mycket omfattande hur min dag sett ut idag :P
Är fortfarande sjuk, så jag förbjöd mig själv att gå till en rolig fest ikväll. Buhuhu för det..
Sen har jag bara suttit och pluggat under dagen, tog iofs en sväng till copyshop och skrev ut mer studiematerial.
Nu på kvällen har jag haft en mysig middag med mig själv. Lyxade till det med kött och potatis i ugn :)
Sen har jag sett på The big bang theory som helt klart är min favorit serie just nu. Sett alla avsnitt säkert 10 gånger.
Det läskiga med den serien är att jag vid flera tillfällen kan säga "jag vet sådär är det precis!". Medan andra säger samma sak åt serier som Sex and the city :P.
Varje gång Sheldon förklarar att sådana där varmlufts torkare är ohygieniska jämfört med pappersdukar utropar jag "JUSTE! Det är ju det jag säger!" Eftersom varje gång folk frågar om jag inte ska torka händerna efter att ha tvättat dem måste jag förklara hur ohygieniska de där luft torkarna är. Har dock aldrig jämfört det med en sjuk babian som kan nysa dina händer torra istället och få samma resultat.
Sen tillbringar jag också största delen inne i en lägenhet, träffa människor känns ju bara obekvämt eller hur :P
Nej men så galen är jag inte :P Eller?
Jag har gjort en fin nedräknings kalender till den 15e. Den 15e är det stora datumet nu! 29 dagar kvar.. Då blir det bal på slottet med min finaste Peter och vi firar ett och halvt år tillsammans <3
Kram kram <3

Kommentarer
Postat av: Daniel.

Helt rätt Nina, har nått minne av att papper på offentlig toalett minskar bakteriemängden med ca 42% medan varmluftstorken ökar med ca 50%.



Tror studien var gjort på offentliga toaletter i England men ändå!

2011-09-16 @ 23:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0