Skoltrött

Hej hej!

Idag har jag varit allmänt trött. Jag vaknar på nätterna och går upp för att jag inte kan sova ordentligt. Nattis är faktiskt helt oskyldig nu mera. Dålig sömn plus sjuk blir inte en pigg Nina. Dessutom blir hjärnan helt slutkörd av att plugga eftersom den inte är van än :P

Jag är i full gång med physion, och börjat en del på anatomin. Idag köpte jag biokemi manualen som vi ska ha till labbarna, så kollade igenom den en gång för att få en överblick hur lång tid jag kommer behöva plugga i förväg för biokemi practicals. Det såg helt okej ut, inte massa dumma formler och sådant än så länge i alla fall ;)

Nu är jag mitt uppe i matlagningen och Nattis hjälper till. Det blir potatis, morötter och lök i ugn, med troligtvis köttbullar till :) Mumsigt! :)



Men inget mer pluggande för mig idag, det blir en myskväll med antingen prata med Peter eller titta på serier. Höll på att somna under sista anatomi lektionen (som är ganska viktig eftersom det är en förberedande lektion inför dissikeringen). Men vad kan de förvänta sig när man börjar 8 på morgonen och den lektionen ligger mellan 5-7 på kvällen. Gäsp!

Satt och tog smygfoton på diektionen istället för att anteckna :P man får ju inte fotografera något egentligen..
 

Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0