Så var jag här igen

Hej!

Tillbaks i Budapest, feber och snuvig: detta är härliga tider det ;) Riktigt så illa är det inte, men jag har blivit drabbad av en riktig förkylning som total blockerar min näsa och mitt högra öra. Även om jag inte tror på att vara sjuk gott folk :)

Resan hit med Nattis gick bra. Hon skötte sig fin fint. Söta lilla kissen sov nästan hela vägen och blev bara lite upprörd i starten eftersom golvet skakade så och det blev högt ljud. Jag där emot satt och gnydde om mina öron som höll på att sprängas av trycket (antagligen för att jag är sjuk). När vi sedan landat kunde jag inte höra något runt mig, allt var bara ett dovt mummel. Men vi tog oss hem och i säng.

Vi laddar inför flygfärden! Nattis sovande såklart, det är lite hennes grej har jag förstått.


Inne i flygplanet, Nattis väntar på vagnen som utlovat snacks till alla passagerare.


Hemma i lägenheten provar hon in mitt nya fika bord. Helt Nattis-anpassat. Dock ser hon en aning bitter ut :P


Och så får vi hoppa tillbaks i tiden lite, till grillkvällen :)


Finaste kompisar <3 (Elin är inte med på bilderna, hon fick vara fotograf, men hon är medräknad ;))


Och sen Uppsala, vilket egentligen inte behöver beskrivas med ord. jag tror bilden kan förklara :) Förfester, utgångar, spel i Flogsta-korridor och något som hamnar lite i utkanten av fokus i denna stad, skolan :P


Hihi <3


Efter att ha sagt hej då till alla kompisar och älsklingen så måste jag ju säga hej då till finaste totto sötnosen <3




Hoppas ni haft en bra sommar allesammans :) jag har haft den bästa någonsin. Bara att ta nya tag för en ny termin i skolan.

Många kramar
Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0