Rebuslöp

Hej hej!

För ett år sedan nollades jag på rebuslöpet och Lisa var med, kan inte fatta att det gått ett år redan! Men nu satt jag på den trygga platsen som "hetsare" istället för "hetsad" :P Jag, Caroline, Ellinor och Ellinors pojkvän gick till stationen Instant, där de flesta norksa från vår klass var faddrar, och tittade på lekarna där.

Här är Instant, ett av många konstiga uteställen i Ungern. Många stället ser faktiskt ut såhär, lite halv skumma :P



Harar som hoppar vid taket :P och märkliga konstverk.


Fin tavla ;)


Vets <3


Caroline, Ellinor och Ingvild

Jag och Caroline


Faddrar och fadderbarn:


En av lekarna var att förflytta bommulstussar genom hela laget med kladdig näsa. Väldigt gulligt såg det ut :D


Jag gick hem lite tidigare och struntade därför i Beckets (veterinär- och läkarstudenternas "hemma pub"). Kom hem till en vilt skrikande Nattis som uppenbarligen saknat mig. Min lilla gosetuss. Nu ska vi lägga oss i sängen och pussas och sen ska jag sova.


Gooood kväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0