Nyttig :)

Hej hopp!
Hoppas allt är bra med er :) Själv har jag haft tråkigaste bläigaste dagen idag. Har inte ens gått utanför dörren, bara suttit inne i min lägenhet och pluggat physio. Sen kl 9 i morse med bara korta korta uppehåll.
Börjar bli lite stressad inför midtermet. Men jag måste sluta med att vara nervös och stressad, det kommer inte hålla i längden. Jag kommer bli helt hyper och sen dö av hjärtfel som en skrämd kanin.
Snart snart ska jag börja springa igen, fortfarande snuvig och bli täppt i näsan när jag ska sova.. tre veckors förkylning det här. Det är så skönt och avkopplande att springa och man känner sig så nöjd efteråt. Härlig känsla att få riktig mjölksyra i benen, innan man fått håll eller behövt stanna för dålig kondition.
Jag har ett nyttighets mål för mig själv som ska hålla i alla fall fram till balen :) Ingen varmchoklad från skolans cafeteria, förut köpte jag i alla fall en varje dag och jag lovar att det är en halv dl socker i varje mugg. Och ingen annan choklad heller för den delen. Sen äter jag bara ordentliga mål, frukost - välling, lunch - typ köttbullar och makaroner och så middag - korvstråganof med ris.
Det känns bra att vara nyttig :) särskilt när man har ett mål som att "se bra ut på balen".
Jag har två söta kylskåpsmagneter som jag köpte när vi mellanlandade i Oslo påvägen hem från Spanien som jag tänkte att det kunde vara bra och roligt för mig att läsa ibland.
De säger:
"Livet handler om hvordan å håndtera plan B"
"Jag forsöker å ta en dag av gangen, men av og till blir jag angrepet av flere dager på en gang"
Jag låter dessa väl valda meningar avsluta mitt blogginlägg.
Natti natti på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0