Katt-dejt

Hejsan!

Idag har jag suttit och pluggat physio med Nattis i sängen. Det går sakta men säkert framåt :)



Jag har bokat biljetter hem nu :D ska hem en vända i mitten av oktober för att gå på bal på slottet med Peter <3
Det kändes bra att få det bestämt, då har man något att räkna ner till liksom ;)

Och eftersom jag behöver kattvakt vid sådana tillfällen när jag bara ska hem en snabbis så tänkte Caroline (en svensk tjej i klassen) och jag att det skulle vara bra om våra katter fick träffas. Så vi ordnade en liten katt-dejt hemma hos mig. Hennes stiliga Bagera och så lilla fluffiga Nattis.  

Det gick super bra mellan dem! Katterna fick vara för sig själva och Caroline och jag beställde Sushi och bakade smulpaj. Mmm! Så nu är jag jätte mätt.

En aning stel första-dejt kanske :P


Annars ser middagarna ut såhär hemma hos mig och Nattis


Efter att ett antal avsnitt med "mannen som talar med hundar" har jag förstått att ju mer du låter din hund gå över gränsen och skapa sina egna regler ju olydigare och bråkigare blir den. Men jag vet inte, det kan ju inte gälla katter, de kan ju inte börja skälla eller bli "vaktiga".

Men jag lovar att när Nattis börjar skälla när någon går utanför dörren ska jag börja med "exercise, discipline and then affection" ;)

Sov sött mina fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0