Ingen mamma :(

Hej

Nu har mamma åkt :( snyft.. Det blir väldigt tomt och tyst här i lägenheten nu. Tur att Nattis är kvar! Men just nu gör hon inte så mycket nytta mer än att ligga under sängen och blänga på mig när jag ber henne komma fram.

Fast hon har blivit mycket modigare! Nu går hon runt i lägenheten och kan sova på sängen och allt möjligt utan att bli rädd.

Om hon ser tjock ut så är det för att kameran lägger på något kilo ;) jag skämmer inte bort henne :P


Var och beställde mat till henne idag, 600 kr mat. Det är ju dyrare än vad jag äter för :O vad gör man inte för sina fyrbenta pälsbollar :P?

Nu ska jag titta på lite The dog whisperer och sen blir det plugga som gäller. Ibland är min skola värd ett litet hurra, de har nämigen tagit bort 126 slides från kommande midterm. Tackar tackar :)

Kram på er <3

Och glöm inte att jag behöver gulliga meddelanden och roliga uppdateringar om vad som händer i sverige ;)

Kraam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0