Hurra hurra hurra

Idag fyller världens finaste älskling år <3 Hela 20 år gammal :) Grattis!! Nu behöver han inte be sin flickvän att köpa ut när vi ska på fest ;).
Om 18 dagar ses vi, på baaaal :D
Nu är finste Peter ute och festar med sina kompisar, och jag är lämnad här för att plugga. Det har gått skapligt bra, men Nattis börjar tröttna på min besatthet att titta på papper eller en lysande skärm hela dagarna.
"Mamma sluta med det där nu, det är tråkigt, titta på mig istället"
Och så lägger hon sig på min datormus och mina physio papper.
Nästa midterm är om två veckor.. härligt det här med prov alltså.
Kramar <3 (Och massa pussar till min älskling<3<3<3<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0