Gott och ont

Hejsan!
Så börjar helgen ta slut, tack och lov säger jag! Äntligen kan jag göra nått annat än att sitta i lägenheten och plugga, i morgon får jag gå till skolan och plugga istället :P
Jag har kommit på en super god grej som dessutom är nyttigt. Nämligen stekta äpplen med kanel. Visste ni att kanel ökar förbränningen och minskar sockerbegäret? Det är ju jätte bra och gott med kanel :D
Äpple pepple bitar i kanel, och lite olja i stekpannan.
Sen locket på, och så fick det stå så på låg värme, rörde lite då och då
Sen var det klart! Mjuka goda äpplen med kanel ;)
Mumsigt :)
Det var det goda, nu till det onda.. Jag har gett efter för grupptrycket från världen, jag har laddat ner "sex and the city".. Skäms på mig..
Nu återgår jag till pluggandet och sen kanske det bli lite serien-som-inte-får-nämnas-vid-namn ikväll :)
Midterm i morgon usch usch usch! Vill iiiiinteeeee!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0