Går åt rätt håll nu

God morgon/förmiddag
Jag vaknade i morse och kände mig inte alls lika sjuk längre, äntligen har det vänt! Bara lite täppt i näsan men inget halsont eller jobbiga kallsvettningar. Skönt! Tog bara två veckor :P Efter flera liter iste, massa vitaminer och mest stilla sittande pluggande så blev det resultat i alla fall :)
Blir en plugg-dag idag med :) Och städning av lägenheten hade jag tänk, ska ta fram den livsfarliga snabeldraken och skrämma alla dammtussar med (och Nattis, som inte alls gillade den nya familjemedlemen).
Det är så trevligt att ha sällskap av Nattis, jag kan prata rakt ut i luften utan att känna mig konstigt, det blir inte lika tyst i lägenheten och hon stöttar mig i pluggningen på hennes eget speciella sätt..
Går jag ifrån skrivbordet så tar hon till och med över läsningen åt mig ett tag ;)
Ha en härlig söndag :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0