Zzzz

Hej hej!
Usch usch usch vad min lilla monsterkatt kan ställa till oväsen på natten. Hon väckte mig hela tiden, gick upp säkert tio gånger och försökte få henne att sluta leva om. Stängde in henne i badrummet men hon bröt sig ur två gånger, sen gav jag upp. Hur mycket man än älskar de små fyrbenta sakerna så har de förmågan att göra en otroligt frustrerad. "Nu är du tyst Nattis, hör du vad jag säger!?" "Mjaaooouuu" får man till svar.. grrr...
Så nu har jag varit och inhandlat öronproppar! Det är tur att man inte är blyg när man ska fråga saker till ungrarna. Teckenspråk och tydliga meningar är vad som gäller :P "I want small (visar storleken på öronproppar med fingrarna) things, to put (visa upp mot örat) in my ears (sätter in något osynligt i öronen), so that I cant hear anything (höll för öronen)". Haha :P budskapet gick i alla fall fram och jag fick mina öronproppar. Ska även ha med dem på lektionerna i typ informatics och agrareconomics, så att jag kan plugga på annat undertiden istället.
Det enda jag är orolig för är att jag inte kommer vakna av min väckerklocka i morgon bitti. Då är det midterm också, så ganska viktigt att jag inte försover mig! Asså provet i morgon kan verkligen gå åt olika håll. Antingen lyckas jag hålla koll på tankarna och inte förvirra ihop saker och då kan det gå riktigt bra, eller så kommer allt bli en enda röra och jag kommer stryka så det bara skriker om det. Det visar sig ;)
Nu ska jag återgå till studierna :)
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0