Utgång och födelsedagslunch

Hej hej :)
Nu kommer lite fortsättning av helgen :)
I söndags var det lunch här hemma för att fira mamma. Så Peter och jag tog den långa resan ut till Bullandö (som btw tar längre tid än att åka till Uppsala). Träffade mormor, morfar och farfar. Det var trevligt :)
Mamma hade slagit på stort och hade gjort supergod mat med proffsig förrätt och allt :)
Var tvungen att dokumentera mina otroligt välgjorda glasskulor. Kanske kan vara en karriär att falla tillbaks på om veterinär yrekt skiter sig :P
I lördags blev det utgång med världens finaste <3 Vi träffades först hemma hos Anna och drack vin och åt godis (och pratade massa strunt, men det kanske jag inte behöver säga :P). Sen gick vi ut och dansade och hade kul! Sådana där kvällar/nätter behöver jag verkligen lite då och då!
Nu har jag varit ute och ridit och snart ska jag gå bort med ponnisarna till vinterhagen.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0