Sushi och film :)

God morgon :)
Äntligen har jag fått min välbehövda sovmorgon! Skönt att inte behöva vakna till väckarklocka och kunna känna att man inte behöver mer sömn när man vaknar :)
Igår var jag ju hos Nina, med Ellinor, Caroline och Jacquline. Vi åt sushi och tittade på bond film. Jag beställde nån annorlunda sushi som var hur god som helst! Till efterrätt gjorde vi banan och päron i ugn med after eight på och glass till. Mmm! Jag förlorade min bond-film oskuld, första bond filmen som jag inte suckat åt och gått därifrån. Jag tror sådana där filmer är för avancerade för mig :P Jag har svårt att hänga med vilka som är goda och onda osv. Tur att jag hade Nina där som förklarade för mig vad som hände :P
Nu ska jag snart möta upp Ellinor och så ska vi bege oss till Caroline där vi ska skriva fysiologi uppsats. Nattis får följa med och träffa Bagera, det tycker hon nog om.
Ha det bra <3 Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0