Ingen skönhetssömn här inte!

Hej hej!
Inatt har jag inte fått sova mycket kan jag säga. Min kära lilla katt var nämligen på hyper humör och ägnade nattens timmar åt att rusa runt i lägnheten i sådan fart att jag hörde hur det blev klösmärken på golvet. Hon satt även och lekte med en liten leksaksråtta (som nu tappat svansen) så mycket att jag blev vansinnig. Gick upp och slängde den längst bort i hallen och stängde till min sovrumsdörr så den bara stod lite på glänt. Precis när jag lagt mig igen hör jag några små tassande steg och en skallrande leksaksråtta påväg inåt mot sovrummet igen.. suck!
Sen har hon underhållt sig med att bita mina fötter, tugga på mina fingrat och mitt i natten "råkade" hon sätta in klorna i min rygg. Sen blir hon jätte nöjd att jag är vaken och vill väldigt gärna gosa och busa.
En av favoritplatserna är nu också att ligga uppe på skrivbordet bakom min säng och vifta med tassarna mot mitt huvud. Då och då får hon in små träffar runt om på mitt ansikte som gör att jag måste flytta ner längre mot fotänden.
Det var därför jag kände igen mig så sjukt mycket i den här gulliga lilla serien (som Danne hade lagt upp på fb)
När jag gick förbi spegeln när jag pratade med mamma såg jag något förfärligt: mig själv. Håret är oborstat, tröjan är stor och ful, jag ser helt död ut med lite ringar under ögonen och pricken över i:t var väll att jag också hade hörlurarna på mig. Jag såg ut som en spelnörd som suttit uppe i några dagar och spelat wow. Läskigt! Ska ta och duscha och fixa mig innan jag ska till Caroline i eftermiddag i alla fall ;) Tar nog med Nattis också så att hon kan få plåga Bagera lite och jag får lite mer sömn i natt.
Ta hand om er <3

Kommentarer
Postat av: Daniel.

Detta avsnitt är toppen! Online RPG, första tjejen i spelet :)

2011-11-11 @ 17:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0