God natt.. eller?

Hej hej!
Så har jag varit i skolan och skrivit midterm på en lördag, inte okej! Det hjälpte inte att jag gick och muttrade "man kan inte ha prov på en lördag" dystert hela vägen till skolan. Men nu är det avklarat, och jag troooor, om jag inte säger för mycket nu, att det gick bra :) Bilden var dum och jag hade inte lagt märke till den när jag läste slidesen, så jag chansade bara på svaren. Lyckades väll fylla i ett hormon rätt :P men uppsatsen gick bra. Skrev faktiskt två sidor :D man skulle skriva om ovarialcykeln (handlar om ägglossning osv). Bra ämne, tack kära skola! :)
Nu vill jag gå och sova! Är så himla trött! Men hade lovat mig själv att plugga massa saker idag, så det är väll bara sätta fart. Först på schemat tror jag det blir biokemi labb, sen läsa igenom biokemi anteckningar och kanske anatomi om jag hinner.
Ska till Nina ikväll, med Ellinor och Caroline (kanske några fler). Vi valde mellan att gå ut eller sitta hemma och lata oss och beställa hem mat till dörren. Det blev det senare ;)
Men okej nu ska jag börja.
Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0