Essay skrivande

Hej hej!
Igår var jag hos Caroline från kl 11 på morgonen till sent på kvällen. Jag, Caroline och Ellinor skrev en fysiologi uppsats tillsammans. 11 timmar sträck-skrivande ;) På slutet kan jag säga att vi var trötta! Men det blev i alla fall klart :) så nu håller vi tummarna att det blir godkänt bara :). Känns skönt att ha det gjort.
De som ligger "bland de bästa" i klassen, alltså typ halva klassen får möjligheten att göra den här uppsatsen för att få slippa en del av final exam sedan. Intressant hur skolan tänker där, de som redan har det lite kämpigt med ämnet ska få svårare och de som redan ligger bra till får möjlighet att få ännu bättre. Som att göra de rika rikare och de fattiga fattigare. Men trots att det är fel så kan jag inte låta bli att utnyttja systemet i alla fall och skriva uppsatsen..
Hade ju Nattis med mig också, så hon fick busa med Bagera. De var helt tokiga och lekte massor. Dessutom löper Nattis så hon var väldigt kär i Bagera, men Bagera har inga kulor kvar så han fattade inte riktigt vad hon ville :P
Lite bilder från uppsats-dagen :) Jag och Caroline är fotografer.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0