Byta värld för omväxlings skull

Hej där!
Igår gorde jag mitt allra sista physio midterm, trodde jag.. 8e midtermet, jag ville sluta med ett bra resultat men de blir nog snarare retake :(. Ja ja jag försökte i alla fall.
I morse hade jag informatics, usch så tråkigt det är nu. Vi håller på med nått himla "R command" program där man skriver in olika koder för att få speciella resultat uträkande. Mitt vanligaste speciella resultat är "error! Not valid code". Så istället satt jag och läste världens bästa bok (delat med Harry Potter) Twilight! Asså om vampyrer är svåra att hålla sig ifrån är det inget mot va den boken är! Jag blir besatt! Den är så fantastisk :D
Haha måste bara berätta om en liten rolig konversation med Peter.
Jag: asså jag håller på och odlar gräs, o det växer snabbare än vad jag läser typ!"
Peter: *börjar skratta
Jag "men det växer sjukt fort!"
Peter: *fortsätter skratta
Jag: "vad?"
Peter "tänk på vad du just sa"
Jag "att jag håller på att odla grä.. Aha! Mehgräs till Nattis ju.."
Hej där!
Igår gorde jag mitt allra sista physio midterm, trodde jag.. 8e midtermet, jag ville sluta med ett bra resultat.. men de blir nog snarare retake :(. Ja ja jag försökte i alla fall.
I morse hade jag informatics, usch så tråkigt det är nu. Vi håller på med nått himla "R command" program där man skriver in olika koder för att få speciella resultat uträkande. Mitt vanligaste speciella resultat är "error! Not valid code". Så istället satt jag och läste världens bästa bok (delat med Harry Potter) Twilight! Asså om vampyrer är svåra att hålla sig ifrån är det inget mot va den boken är! Jag blir besatt! Den är så fantastisk :D
Haha måste bara berätta om en liten rolig konversation med Peter:
Jag: asså jag håller på och odlar gräs, och det växer typ snabbare än vad jag läser!"
Peter: *börjar skratta
Jag "men det växer sjukt fort!"
Peter: *fortsätter skratta
Jag: "vad?"
Peter "tänk på vad du just sa"
Jag "att jag håller på att odla grä.. Aha! Meh gräs till Nattis ju.."
Min gräs odling
Till värlens sötaste katt!
I morgon kommer Peter :D <3
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0