Breaking dawn <3

Heeej :)
Igår var jag på bio och såg Breaking dawn med Sunniva, Caroline och Nina. Heeelt underbar film! Åhh jag älskade den! Edward är min, så håll er borta :P (får man säga så om man har pojkvän?)
Nu på förmiddagen har jag varit i skolan, men inte för att gå på lektion. Jag hade med Nattis för hon skulle med Caroline hem och vara där i helgen. Jag kommer nämligen vara på privat dissekering från tidiga morgon till sena eftermiddagen, och då har Nattis det bättre med Bagera. Men jag saknar henne redan :(.. I skolan kollade jag också biokemi resultatet från midtermet. Hade klarat det gott och väl :). Där efter gick jag till copyshop med min anatomibok
Heeej :)
Igår var jag på bio och såg Breaking dawn med Sunniva, Caroline och Nina. Heeelt underbar film! Åhh jag älskade den! Edward är min, så håll er borta :P (får man säga så om man har pojkvän?)
Nu på förmiddagen har jag varit i skolan, men inte för att gå på lektion. Jag hade med Nattis för hon skulle med Caroline hem och vara där i helgen. Jag kommer nämligen vara på privat dissekering från tidiga morgon till sena eftermiddagen, och då har Nattis det bättre med Bagera. Men jag saknar henne redan :(.. I skolan kollade jag också biokemi resultatet från midtermet. Hade klarat det gott och väl :). Där efter gick jag till copyshop med min anatomibok. Den hade gått sönder i ryggen och jag var ju självklart förkrossad! Lämnade fram den till damen som att det var det finaste jag ägde "can you do something about it?", och det kunde hon :) världen är räddad.
Ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0