Biokemi kväll hos Caroline

God förmiddag allihopa :)
Igår kväll var jag, Nina och Ellinor hemma hos Caroline för att plugga biokemi och göra egen pizza. Egentligen var jag lite skeptisk till att plugga tillsammans, för jag vet att jag pluggar bäst själv. Men det gick faktiskt väldigt bra. Vi hade ett jätte bra tempo och gick igenom alla slidesen inför provet. Om det är nått man inte förstår så kan alltid någon annan det och tvärt om. Pizzan blev också bra och vi hade massa goda saker på den :)
Nattis var inte lika nöjd med besöket. Nina hade nämligen sin lilla voffsing med sig. Nattis satt uppflugen på en fotölj hela kvällen tills jag stängde in henne tillsammans med Bagera (Carolines katt) i sovrummet så de fick vara för sig själva. Hon såg fruktansvärt besviken ut som att " var ni tvungna att förstöra min kväll med en hund usling!?"
Pizzan redo att sätta in i ugnen :)
Nattis missnöjd..
Är vi veterinär studenter så är vi, här studerar vi djur tillsammans med djur :P
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0