Att försöka

Hej hej!
Nu närmar sig examens perioden med stormsteg och det märks verkligen att folk börjar bli stressade. Många hoppar över lektionerna för att kunna plugga och fler och fler har trötta slitna ansikten. Men man kan inte annat än att försöka. Läsa så mycket som går och sen hoppas på det bästa.
Fick en gullig kommentar av en första års student efter förra anatomi dissektionen. Jag var skapligt nere efter lektionen för jag tyckte det gick dåligt, och så säger hon "du är ju jätte duktig, jag skulle vara glad om jag så var en tredje del av dig". Det känns alltid bra att höra sådant fast man känner att man har noll koll på läget och går runt som ett nervvrak.
Idag hade jag informatics practical, och nu är det avencerade grejer kan jag säga. Riktigt proffsiga excell dokument får vi göra med massa bra funktioner. =AVERAGE(B2:B31) räknar till exempel ut genomsnittet på en speciell spalt, eller =SUM(..:..) räknar ut summan av det man vill, =COUNT(..:..), hur många tal du har.. osv osv. Väldigt kul ;)
Mitt proffsiga resultat med tabeller och allt :)
Sött klipp på Nattis när hon sover. Hon ligger och rycker i hela nosen och smaskar :P jag tror hon drömmer om en god mus eller nått.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0