Trötter

Hejsan :)

Hoppas ni har en bra dag! Här är det strålande sol och 24 grader ute, härligt!
Tänk vad mycket sol kan göra för humöret :) Men nu är jag så trött, så jag kan inte fullt ut njuta av det fina vädret. Sovit alldeles för lite de senaste nätterna, går upp tidigt på morgonen och lever mest av kaffe. Kan inte äta utan att börja må illa på grund av stressen.

Kemi provet i morse gick väll okej, jag kan väll sammanfatta det såhär: det kunde gått bättre, men jag kunde inte gjort det bättre :) Man kan ju inte "stryka" på det, man samlar bara poäng till final exam. Alla poäng hjälper! 

Haha det är lite roligt att vara veterinär student, man går alltid runt med en stor ryggsäck fylld med massa stora böcker, i fickorna hittar du dissektions handskar, i väskan ligger det skalpeller och på stolen innan för dörren hittar man en labb-rock. :P 
 

Jag längtar hem! Inte sådan där snyft-längtar-hem känsla, utan bara "Nu räcker det, jag vill hem!!". Hem till mina älsklingar <3 Thihi Peter och jag hade en dikussion om just "älskling..ar", det började med att Peter ropade på Nattis och kallade henne sötnos, då vände jag mig mot honom och ba "va? Jag är väll den enda du får kalla sötnos", men Peter la fram en ganska bra poäng som avslutade samtalet "vadå, du har ju fler älsklingar..".... kanske....

Finaste <3


 

Åh om jag inte pluggade i Ungern så skulle jag säkert ha tävlat Piltis någon helg..

Tänk den här tiden för ett år sedan, då laddade man för studenten.. Kan inte fatta att det var ett år sen! Helt galet ju! Jag vill ta studenten igen :D



Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0