Studying

Hejsan :)

Japp det är det jag gör, med stark betoning på de sista 5 bokstäverna! Tenta perioden har inte ens börjat och jag är redan less på detta :P Hur ska det sluta?

Idag fyller kusin Sofia 20 (grattis :) ), vilket betyder att om exakt två veckor är det min tur. Thihi det är lite roligt.  Men 20.. det är så mycket... jag vill fylla 17, det är typ en ganska trevlig ålder att säga tycker jag. 20 viskar liksom "du är gammal nu, väx upp, du är vuxen".


Jag har hittat "after eight" askar på kaiser.. Hyllan liksom lockade mig dit.. Okej då, jag letade som en galning efter mina älskade godsaker :P det är inte mitt fel att de råkade finnas även i ungern.. Så idag har jag ätit det med banan i ugn. Underbart gott! 

Nu ska jag fortsätta plåga mig med physio :) i morgon bitti ska jag springa med Mari det blir nog bra.

Kram kram

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0