Soool = Nina blir blekare

Hejsan :)

Fick tillbaks physion i förmiddags, och jag klarade mig :D gått och väl till och med ;)

Idag har Mari varit här och vi har pluggat så mycket anatomi vi orkat, och så självklart ätit sushi också! Sen när Mari gick hem gick jag och köpte en sådan här:
 

Mums! Den gick jag runt med i solen i parken och njöt av. Det är så fint väder nu alltså! 23 grader i skuggan och solen riktigt bränner på armarna. Meen! Eftersom jag sitter inne blir jag inte brunare, och alla andra som är ute får bara mer och mer färg. Så jag ser typ blekare ut nu när det är soligt.. synd för mig liksom..

Idag gjorde jag ytterliggare ett misslyckat köp med sylt. Det är min 5e syltburk jag köper som är totalt oätligt. Hur kan ungrarna misslyckas så grovt med att göra sylt? Det fick bli ungspannkaka utan sylt :/

Föresten, jag har lärt mig hur man säger skål på ungerska nu. Dock vet jag inte hur det stavas, men man ska utala det äggeschegere, tror jag, ska fråga min hyresvärd nästa gång om det är rätt :P

Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0